להלן פירוט השירותים הניתנים על ידי החברה, לפי החלטת המזמין והמהווים חלק שגרתי מתפקידנו בניהול הפרויקטים המבוצעים באמצעותנו:
א. שלב הייזום - תחקיר שמאי – כלכלי של הפרויקט. - סקר כדאיות להקמת הפרוייקט. - בדיקת החלופות למימון הפרוייקט. - הכנת מכרזים בין יזמים להקמת הפרויקט בהתאם לתקציב או בעסקת "קומבינציה" או בעסקת מימון אחרת. - השוואת הצעות מכרז בין יזמים. - ניתוח והמלצות למזמין בדבר העסקה הכדאית. - הכנת הפרק ההנדסי – כלכלי – שמאי לביצוע הפרויקט או להסכם ביצוע העסקה.
ב. שלב קדם הבניה - תחקיר הנדסי – כלכלי של הפרוייקט. - טיפול בבדיקות שטח (קרקע, משק תת-קרקעי וכו') ומדידות. - הכנת פרוגראמה לתכנון, כולל מפרט טכני מנחה ותקציב יעד. - הכנת הסכמים עם כל צוות התכנון (אדריכל ויועצים). - ריכוז ותיאום צוות התכנון. - טיפול ואחריות להשגת היתרי בניה ורישיונות. - אומדנים כספיים מנחים ולוחות זמנים למעקב שוטף. - חלוקת עבודה אופטימאלית בין קבלנים, קבלני משנה וספקים, תוך חסכון אחוזי הקבלן הראשי. - הכנת המכרזים לביצוע, כולל מפרטים טכניים וכתבי כמויות. - ניתוח של תוצאות המכרזים והמלצות למזמין. - הכנת הסכמים עם קבלנים, קבלני משנה וספקים.
ג. בקרה ממוחשבת - מעקב אחר תאום תכנון הפרוייקט. - מעקב אחר תהליכי ביצוע הפרוייקט. - לוח זמנים והחלטות (גנט ופרט). - כתבי כמויות. - מעקב אחר ערבויות קבלנים. - חשבונות חלקיים וסופיים של קבלנים וספקים. - דיווח תקציבי (בוצע – שוטף – חזוי).
ה. שלב הבניה - פיקוח צמוד באתר. - בקרת איכות במקום ייצור חומרי הבניה. - תיאום הביצוע עם צוות התכנון, הקבלנים, קבלני המשנה והספקים. - דוחות שבועיים וחודשיים. - ניתוח סטיות עלות ולוח זמנים ואמצעים לתיקונם. - הבטחת תקני בטיחות וביטחון. - עריכת דוחות קבלה ראשוניים. - עריכת דוחות קבלה / מסירה סופיים יחד עם צוות התכנון. - מעקב אחר ביצוע תיקונים ומסירת הנכס / הפרויקט למזמין.
ו. שלב האכלוס ו/או התפעול - טיפול בקבלת תעודות גמר. - עזרה באכלוס הפרויקט במועד האופטימאלי. - הרצת הפעלת הפרוייקט. - אחריות על ביצוע תיקוני שנת בדק.
ח. אחריות וביטוח מקצועי אחריות מקצועית לכיסוי השירותים המקצועיים במסגרת ניהול הפרוייקט. ביטוח צוות העובדים וצד ג' בהתאם לדרישות החוק הישראלי.